شماره خبر : 31565
منتشر شده در مورخ : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 12:17
اعلام آمادگی بسیج رسانه برای آگاهی رسانی و ترویج فرهنگ محیط زیست

اعلام آمادگی بسیج رسانه برای آگاهی رسانی و ترویج فرهنگ محیط زیست


مهندس میرشکاری مدیرکل حفاظت محیط زیست در یک نشست صمیمانه‌ با مسئول بسیج رسانه استان خوزستان، بر ضرورت آگاهی رسانی شفاف و ترویج فرهنگ محیط زیستی تاکید کرد و گفت: باید مردم در جریان اقداماتی که سود حاصل از آن برای رفاه و تداوم زندگی، به خود آنان می گردد قرار بگیرند.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، در این نشست که در محل بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، میرشکاری اظهار کرد: حیف است که اطلاع رسانی نشود و عملکردهای خوب دولت انقلابی را بیان نکنیم. قطعا اگر مردم از این اقدامات آگاه بشوند به مسائل زیست محیطی توجه بیشتری خواهند کرد.
وی گفت: اگر مردم بطور شفاف در بطن اقدامات محیط زیستی و تاثیر آن بر سلامت جامعه و زیست بوم خود آگاه شوند قطعا در کنار حافظان محیط زیست قرار می گیرند. 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان نیز ضمن اشاره به انعقاد تفاهنامه فی مابین در آینده نزدیک اظهار کرد: امید است که امضای این تفاهم نامه باعث گسترش سطح اگاهی،دانش و بینش زیست محیطی در تمام سطوح و اقشار جامعه بویژه اصحاب رسانه گردد.
بنابر گزارش خبرنگار نور خوزستان، سجاد بهمئی در ادامه‌ سخنانش عنوان کرد: در صورت ارائه برنامه از سوی محیط زیست، بسیج رسانه آمادگی دارد که علاوه بر حمایت از محیط زیست، در آگاهی رسانی صحیح و شفاف و ترویج فرهنگ محیط زیستی نیز مشارکت کند و تمام تلاش خود را برای باز نشر خدمات دولت در حوزه محیط زیست و آگاه رسانی و نهادینه کردن فرهنگ محیط زیستی خواهیم کرد.
وی با اشاره به جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: سالجاری قالبی با محتوای پیوند محیط زیست و رسانه اضافه خواهد شد تا اصحاب رسانه بتوانند با تولید محتوا، فرهنگ محیط زیستی را منتشر کنند.

برچسب ها : بسیج رسانه محیط زیست بسیج