شماره خبر : 31745
منتشر شده در مورخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 15:23
آغازی بر سلسه خیانتها و ترورهای سازمان منافقین!

آغازی بر سلسه خیانتها و ترورهای سازمان منافقین!

                                    
 16 اردیبهشت سالروز ترور سید مجید شریف واقفی به دست تروریستهای سازمان مجاهدین خلق ایران(منافقین)است . وی که از اعضای بسیار فعّال این سازمان و در مقطعی، از رهبران آن به حساب می آمد، به دلیل مخالفت شدید با انحراف سازمان از خط مشی اسلامی به مارکسیستی، و تلاش برای نجات اعضاء مسلمان از این انحراف،  به دستور رهبران منحرف سازمان، کشته شد.
انحراف گروه‌های مبارز در غیبت رهبریّتی دینی، از مکرّرات تاریخ است و ملّت ایران که در طول تاریخ درخشان خود هیچگاه پرچم حق‌طلبی را به زمین نگذاشته و بویژه در یکی دو قرن اخیر ده‌ها قیام حق‌طلبانه را برپا کرده است، این واقعیّت را که "به محض کنار رفتن و یا کنار گذاشته شدن رهبران دینی، نهضت به انحراف کشیده می‌شود"، به خوبی دریافته و یکی از مصادیق بارز آن را انحراف سازمان مجاهدین یا همان منافقین می داند که با محروم کردن خود از هدایتهای روحانیت مبارز، در دام گروههای مارکسیستی گرفتار شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با قبول مزدوری استکبار جهانی، در مقابله با ملّت ایران دستش به خون بیش از 17000 نفر از هموطنان آلوده شد و پس از سالها مزدوری صدام در دوران دفاع مقدّس و خیانت به کشور، اکنون سالها است که طوق بندگی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را در مقابه با ملّت ایران به گردن دارد.
سازمان مجاهدین خلق که پس از دستگیری رهبران جمعیت نهضت آزادی ایران همچون مهندس بازرگان،آیت ... طالقانی، دکتر سحابی و ...،  توسط عده ای از دانشجویان عضو این جمعیّت در سال 1344  تأسیس شد و مشی مبارزه مسلحانه برعلیه رژیم شاه را برای خود برگزید، براثر نفوذ ساواک و خیانت برخی اعضاء، در سال 50 متلاشی شد و بجز چند نفر سایر اعصاء آن به چنگ ساواک افتادند، امّا یکی از افراد زندانی این گروه بنام تقی شهرام، که در زندان مارکسیست شده بود بشکلی مشکوک و احتمالاً هماهنگ شده با ساواک، از زندان ساری فرار کرده و در رأس سازمان قرار می گیرد و با همراه کردن بسیاری از اعضاء کادر مرکزی، راه اسلام زدائی از سازمان و تغییر ایدئولوژی سازمان از اسلام به مارکسیسم را در پیش می گیرد که با مخالفت تنی چند از اعضاء مسلمان سازمان از جمله سید مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لبّاف روبرو می شود. در یکی از جلسات مباحثه بین کادر رهبری سازمان و شریف واقفی چون نتیجه می گیرند که مجید مجری دستورات آنها نمی شود او را تهدید به مرگ می کنند. مجید در پاسخ این تهدید می گوید "من از آمریکا با آن همه تجهیزاتش نمی ترسم می خواهید از شما بترسم؟ من مرگ را به ننگ مارکسیست شدن ترجیح می دهم." در همین نشست مجید خلع سلاح شده، از مرکزیت تصفیه می گردد و به او در مورد مخالفتهایش هشدار داده می شود. شریف واقفی برخلاف نظر مرکزیت مارکسیست شده سازمان، کوششهای خود را برای نجات سازمان با کمک افرادی چون صمدیّه لبّاف، ادامه می دهد و با فراهم کردن آمادگیهای لازم، قرار می شود که در 16 آاردیبهشت 1354 موجودیت گروه خود و جدائی از فرصت طلبان مارکسیست را اعلام دارد، امّا با خیانت همسر مارکسیست شده اش، در همین روز بدست تروریستهای سازمان کشته و جسدش در بیابانهای اطراف تهران به آتش کشیده می شود تا آغازی بر سلسله ترورهای این سازمان جهمنی باشد که بویژه پس از پیروزی انقلاب و تا امروز در خدمت به دشمنان اسلام و ایران ادامه داشته است.
موسوی زاده

 

برچسب ها : سازمان منافقین ترور منافقین