شماره خبر : 31771
منتشر شده در مورخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 12:8
آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی در اهواز از امروز

آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی در اهواز از امروز

 

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی در اهواز خبرداد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی همچون سال‌های گذشته، امسال نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تعداد زیادی از تولیدکنندگان مبلمان و اقلام خانگی در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: نمایشگاه مبلمان و خانه ایرانی با حضور فعالان این صنعت از امروز ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برپا می‌شود.

جلیلی ادامه داد: اهداف اصلی برگزاری چنین نمایشگاهی، از یک سو حمایت از سبک زندگی ایرانی – اسلامی و ترویج الگوهای متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی ایران و از سوی دیگر، پشتیبانی از نظام تولید و تولیدکنندگان داخلی است تا بتوانند به نحو شایسته‌ای به رقابت با یکدیگر و با کالاهای خارجی بپردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان عنوان کرد: در این نمایشگاه، ۷۰ واحد از سه استان خوزستان، تهران و آذربایجان شرقی حضور دارند که حدود ۵۰ واحد آن‌ها، تولیدکننده محسوب می‌شوند.

وی همچنین به نقش واحدهای توزیع‌کننده اشاره و خاطرنشان کرد: چنانچه ارتباط میان تولیدکننده و توزیع‌کننده به درستی برقرار شود، کالاهای ایرانی بیشترین امکان معرفی را میان اقشار جامعه خواهند داشت.

جلیلی یادآور شد: این نمایشگاه، از امروز ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در اهواز، کیانپارس، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان میزبان شهروندان خوزستانی خواهد بود.

 

برچسب ها : نمايشگاه مبلمان خوزستان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان