شماره خبر : 31518
منتشر شده در مورخ : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 13:10
با حضور رییس سازمان ثبت اسناد کشور/ ۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در خوزستان اهدا شد

با حضور رییس سازمان ثبت اسناد کشور/ ۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در خوزستان اهدا شد

 

۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در استان خوزستان صادر شده است که آیین اهدای این اسناد امروز به صورت نمادین و به نمایندگی کل استان در روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه انجام شد.

این آیین با حضور حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، روح الله عمادی مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان، مدیران کل ثبت اسناد و املاک، دادگستری خوزستان، فرماندار اندیمشک و مسئولان محلی در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، روح الله عمادی مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان امروز چهارم اردیبهشت ماه در حاشیه این آیین اظهار کرد: امروز مراسم تسلیم سندهای مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت و اسناد و با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر مسئولان انجام شد.

وی افزود: سهمیه استان در سال گذشته در بحث صدور سند مالکیت روستایی ۷۴۰۰ فقره بوده که به لطف خدا و با پیگیری‌های انجام شده حدود ۷۷۰۰ سند در سال گذشته صادر شد.

عمادی با بیان اینکه این اقدام باعث تثبیت مالکیت و بهره‌مندی روستاییان از مزایای اسناد مالکیت در سطح استان شده است، گفت: در برخی مناطق استان از جمله شهرک بنوار ناظر اندیمشک موضوع سند، مطالبه‌ ۴۰ ساله مردم، ساکنین و مالکین بود که محقق شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۲۰ سال بود که روستای دونه امیدیه پیگیر مساله سند بوده است که امسال و با همکاری دو دستگاه بنیاد و ثبت اسناد این موضوع تحقق یافت.

 

برچسب ها : سازمان ثبت اسناد کشور سند مالکیت روستایی در خوزستان خوزستان