شماره خبر : 31652
منتشر شده در مورخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 22:40
رئیس بسیج رسانه کشور/ جهاد خدمت در فولاد اکسین خوزستان محقق شد

رئیس بسیج رسانه کشور/ جهاد خدمت در فولاد اکسین خوزستان محقق شد


رئیس بسیج رسانه کشور گفت: فولاد اکسین خوزستان نمود جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت است و ما به این شرکت توانمند افتخار می کنیم .
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، دکتر مرتضی کارآموزیان، رئیس بسیج رسانه کشور در بازدید از غرفه فولاد اکسین در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در خصوص رکوردشکنی های این شرکت در سال جهش تولید ، اظهار کرد:
به شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورق ایران و خاورمیانه افتخار می کنیم. 
کارآموزیان فولاد اکسین خوزستان را نمود جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت عنوان کرد و افزود: بحث جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت از راهبرد های اصلی مقام مظعم رهبری از سال گذشته بوده است که نمود همه این راهبردها در فولاد اکسین به چشم می آید و ما به این شرکت توانمند و فعال در حوزه تولید افتخار می کنیم.
بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، رئیس بسیج رسانه کشور در ادامه سخنانش اظهار کرد: از حجم کارآفرینی که در این شرکت انجام شده، مشخص است که جهاد خدمت در فولاد اکسین محقق شده است و ما به این مهم می بالیم. رکورد شکنی های فولاد اکسین در بحث تولیدات مختلف گواه این مسئله است که بحث جهاد امید آفرینی نیز در این شرکت محقق شده است.
وی پیرامون نقش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تحقق جهاد تبیین گفت: اگر همه خدمات شرکت از سوی روابط عمومی و رسانه ها در جامعه تبیین شود، قطعا شاهد امید آفرینی در قلب جامعه خواهیم بود.

برچسب ها : بسیج رسانه فولاد اکسین خوزستان فولاد اکسین خوزستان