شماره خبر : 31599
منتشر شده در مورخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 23:36
بازدید فرماندار اهواز از شرکت شرکت نفت و گاز کارون/تقدیر موالی زاده از کارگران نفت و گاز کارون

بازدید فرماندار اهواز از شرکت شرکت نفت و گاز کارون/تقدیر موالی زاده از کارگران نفت و گاز کارون


سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز در بازدید از شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از مدیر عامل و کارگران این شرکت تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، موالی زاده  به همراه سلطان محمد رضوانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای کمیسیون کارگری شهرستان، با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در شرق اهواز، ضمن تبریک هفته کار و کارگر از مدیرعامل و کارگران این شرکت تقدیر کرد و گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می کنیم.
موالی زاده در ادامه گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش برجسته ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان، و همچنین کمک به روستاهای همجوار تاسیسات نفتی گام های مثبتی برداشته است.
در ادامه این مراسم حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی این شرکت، از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته های معیشتی در روستاها، و همچنین درختکاری و زیباسازی حریم راه ها اشاره کرد.
در ادامه موالی زاده فرماندار اهواز به همراه رضوانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان اهواز از بخش های مختلف شرکت و طرح در حال اجرا در آن بازدید و از زحمات شبانه روزی کارگران این شرکت تقدیر کرد.
بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه تولید، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
قابل ذکر است پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

برچسب ها : فرماندار اهواز نفت و گاز کارون موالی زاده