شماره خبر : 31598
منتشر شده در مورخ : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 23:31
ضرورت در مدیریت مصرف برق/  امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق و سازمان بسیج رسانه خوزستان

ضرورت در مدیریت مصرف برق/  امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق و سازمان بسیج رسانه خوزستان


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع ‌نیروی برق استان خوزستان اعلام کرد: این شرکت با بسیج رسانه استان خوزستان در زمینه نقش رسانه در مدیریت بهینه برق تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، مهندس کامران حدادی روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با مسئولین بسیج رسانه استان خوزستان، پیرامون نقش مهم این نهاد در فرهنگ سازی گفت: بسیج رسانه که در عرصه‌ اطلاع رسانی از طریق مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب فعالیت می‌کند، می‌تواند در فرهنگ سازی نقش آفرینی کنند.
وی ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج رسانه با موضوع فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند رسانه‌ها در مدیریت مصرف برق، این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی بلند برای رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان خوزستان  باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق، با اشاره به افزایش دما، استان خوزستان را از نقاط پرمصرف در بخش مصارف خانگی عنوان کرد و گفت: در این زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.
حدادی در ادامه سخنانش اظهار کرد: مدیریت مصرف برق به معنی اعمال محدودیت برای مشترکان نیست، بلکه هدف به کارگیری راهکارهایی است که می تواند منجر به کاهش چشمگیر مصرف برق شود.
بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، این تفاهم نامه شامل همکاری و استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت کاهش و صرفه جویی مصرف برق، امید آفرینی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای و خبرنگاری تخصصی، و برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در زمینه صنعت برق است.

برچسب ها : سازمان بسیج رسانه خوزستان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان