شماره خبر : 32378
منتشر شده در مورخ : ۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 15:9
در ایام اربعین موکب‌های درمانی تامین اجتماعی در مرزهای شلمچه و چذابه برپا می‌شوند

در ایام اربعین موکب‌های درمانی تامین اجتماعی در مرزهای شلمچه و چذابه برپا می‌شوند

بنا بر تصمیم ستاد اربعین تامین اجتماعی خوزستان، موکب‌های درمانی این سازمان در ایام اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه برپا می‌شوند.
هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در حاشیه اولین جلسه ستاد اربعین تامین اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: تکریم و ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در موسم اربعین حسینی جزو اولویت‌های فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان است و امسال نیز مانند سال‌های گذشته ۱۱ استان معین استان خوزستان در راه‌اندازی موکب‌ها هستند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان،  بوشهر و هرمزگان معین استان خوزستان در راه‌اندازی موکب‌ها هستند و مواکب درمانی تامین اجتماعی خوزستان در موسم اربعین امسال در دو مرز چذابه و شلمچه به صورت شبانه‌روزی با همیاری و همراهی اداره‌کل تامین اجتماعی استان و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برپا می‌شوند و آماده ارائه خدمت به زائران خواهند بود.
عبدی‌زاده بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و پیش‌بینی تجهیزات و امکانات، خدمات خوب و قابل توجهی به زائران ارائه خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: سال گذشته در مواکب درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه به بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه شد.
 
 
 
 
 
 

برچسب ها : اربعین حسینی تامین اجتماعی مرزهای شلمچه و چذابه