شماره خبر : 31152
منتشر شده در مورخ : ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
ساعت : 20:16
راوی گفت: دستیاران اختلاسگر 2 میلیاردی به دام افتادند بقیه را هم تا نگریخته اند بگیرید!/ظلم نیست آناناس با این همه گرانی تاریخ گذشته هم باشد؟

راوی گفت: دستیاران اختلاسگر 2 میلیاردی به دام افتادند بقیه را هم تا نگریخته اند بگیرید!/ظلم نیست آناناس با این همه گرانی تاریخ گذشته هم باشد؟

نباید به خاطر راه اندازی یک فرودگاه کوچک پروازها از فرودگاه اهواز کم شود
در خبرها بود که فرودگاه آغاجاری که در شهر امیدیه واقع است راه اندازی شد.
این فرودگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری فعالیت خود را در سال 1335 آغاز و مᅢموریتش حمل و نقل کالا و مسافر بین مناطق نفتی گچساران خارک اهواز آبادان و تهران بوده است و نقش جا به جایی کارکنان شرکت نفت در دوران جنگ ایران و عراق را بر عهده داشته و بازسازی آن در سال 1389 انجام شده است. پیش از این در سال 1401 مجوز پرواز فرودگاه آغاجاری از مبداء تهران به مقصد امیدیه و بالعکس از طریق شرکت هواپیمائی پارس ایر گرفته شده بود و هفته ای یک پرواز (دوشنبه‌ها) انجام می شد که نخستین پرواز دوشنبه چهارم مهر 1401 انجام شد و اینک این پرواز راه اندازی مجدد شده است.
اقدام خوبیست اما به شرطی که به خاطر  آن از پروازهای فرودگاه اهواز کم نشود. یعنی اگر قرار است استان یک پرواز جدید یا تجدید پرواز داشته باشد باید طوری برنامه ریزی شود که یک پرواز جدید نصیب استان شود نه اینکه از اهواز بزنند و به جای دیگری اضافه کنند. البته این موضوع فقط در خصوص هواپیما انجام نمی شود و سابقه دارد از تعداد قطارهای خوزستان کم کرده اند و به جای دیگری افزوده شده که نتیجه آن کاهش سفرهای ریلی  استان و گرفتاری مردم از بابت کمبود بلیط که دردسر بزرگی است. حالا نمی دانیم در مورد اتوبوس های برون استانی هم این طور رفتار شده یا نه بهر حال هر تحولی در هر زمینه خصوصاً برنامه های مسافرتی مردم مستلزم افزایش امکانات و با توجه به برنامه ریزی دقیق باید باشد.
جایگزین های فرمانداران و مدیران کل از قبلی ها قوی تر باشند
شیندنی ها حاکی از تغییر تعدادی از فرمانداران و مدیران کل و بخشداران استان است.
هر زمان که بحث تغییرات مدیریتی در استان می شود همواره یادآور شده ایم که تغییر مدیران یا فرمانداران در صورتی اثرگذار خواهد بود که مدیر جدید از قبلی قویتر باشد که متᅢسفانه تا حالا چنین نبوده است و نتیجه چنین انتصابهایی در جاز زدن استان و نارضایتی مردم بوده که باید دید این روال ادامه خواهد داشت یا تحولی ایجاد خواهد شد.
تغییرات مدیریتی در میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان
از سید موید محسن نژاد به عنوان مدیر کل آینده میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خوزستان نام برده می شود. وی مدیر کلی میراث فرهنگی استان فارس را ( که شنیده ایم عاقبت بخیر نبوده) در کارنامه مدیریتی خود دارد. خوزستان از استان های مطرح در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که در صورت برخورداری از مدیران کوشا و با شناخت از این حوزه می توان از این ظرفیت ها بهره برد.
در سفرهای رئیس جمهوری به خوزستان ایشان در زمینه کمک به سرمایه گذاران و کار آفرینان گردشگری استان و از جمله در ایذه قول هایی داد که اگر یک مدیر فعال و آشنا به ظرفیت ها و آثار خوزستان داشته باشیم باید در کنار سایر کارها برای تحقق وعده های رئیس جمهوری در رشد این حوزه (گردشگری) بکوشد.
دستیاران اختلاسگر 2 میلیاردی به دام افتادند بقیه را هم تا نگریخته اند بگیرید!
دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی گفته : در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندرامام 2 نفر دیگر از کارمندان این دستگاه با دستور قضائی بازداشت شدند.
این درسته چون در هر تخلف خلافکار یک نفر نیست و حتماً همدست هایی دارد و باید منتظر باشیم ببینیم دستیاران کارشناس حسابداری بندرامام با اختلاس 2 میلیارد تومانی هم پیدا و بازداشت می شوند یا آنها هم سر از دیار فرنگ در می آورند هر چند که 2 میلیارد به زحمتش نمی ارزد!!
صنعت تعمیرات هواپیما و هوافضا برای اولین بار در خوزستان راه اندازی می شود
حالا که صحبت از هواپیما و پرواز شد بد نیست بدانید که قرار است مرکز جوار کارگاهی صنعت تعمیرات هواپیما و هوافضا در اهواز راه اندازی شود.
به گفته مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان این مرکز با همکاری شرکت هواپیمائی کارون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان ایجاد می شود که برای اولین بار در کشور است.
ملایی هزاروندی توضیح داده که هدف از ایجاد این مرکز تربیت نیروی جدید و افزایش توانمندی نیروهای متخصص فعال در صنعت تعمیرات هواپیما و هوافضاست که انجام این مهم از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور توانمندسازی نیروهای کار و آموزش است.
ظلم نیست آناناس با این همه گرانی تاریخ گذشته هم باشد؟
سرپرست مرکز بهداشت آبادان از کشف شش تن کمپوت آناناس تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داده که در بازدیدهای بهداشتی از مراکز تهیه توزیع و فروش مواد غذایی بدست آمده است.
آناناس یا کاجدیس میوه ای است که ریشه آن از جنوب برزیل و پاراگوئه است و خواص زیادی دارد و  به صورت تازه و کمپوت مصرف می شود.  ‌
در حال حاضر یک عدد آناناس به قیمت 250 تا 300 هزار تومان فروخته می شود و کشف آناناس تاریخ گذشته هشداری است به مردم که متوجه باشند با این قیمت بالا تاریخ گذشته آن را خریداری نکنند. البته کمپوت حتی تاریخ گذشته هم که نباشد نمی توان از تولید آن اطمینان داشت.

برچسب ها : آناناس گرانی بندرامام خمینی ماهشهر خوزستان