شماره خبر : 31061
منتشر شده در مورخ : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
ساعت : 10:4
«محفل» و «زندگی پس از زندگی»، پرمخاطب‌های تعطیلات نوروز

«محفل» و «زندگی پس از زندگی»، پرمخاطب‌های تعطیلات نوروز

 

«محفل»، «هفت‌سر اژدها»، «پاورقی»، «نوسان»، «زندگی پس از زندگی» با اختلاف زیاد از سایر برنامه‌ها پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون در تعطیلات بودند.

در بازه زمانی ۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۱ هزار و ۹۶۹ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است که شامل ۸۴ هزار و ۲۱۰ پیام، ۳۰ هزار و ۸۸۴ پیام تلفنی و ۲۶ هزار و ۸۷۵ پیامک است.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، دو، چهار، آی‌فیلم و یک دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این پیام‌ها شامل موضوعات و برنامه‌های مختلف می‌شود.

از میان برنامه‌های شبکه سه سیما برنامه «محفل» و سریال «هفت‌سر اژدها»، شبکه دو سیما برنامه‌های «پاورقی» و «نوسان»، شبکه چهار سیما برنامه «زندگی پس از زندگی» با اختلاف زیاد از سایر برنامه‌ها و برنامه «چهارگاه»، شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب و متنوع به‌ویژه سریال‌های «پایتخت» و «دلدادگان»، شبکه یک سیما سریال‌های «سنجرخان» و «زیرخاکی ۴» بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ را به خود اختصاص دادند.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «محفل»، شامل تشکر از محتوای جذاب، اثرگذار، آموزنده و معنوی، اجرای مسلط رسالت بوذری، حضور داوران شایسته و همچنین تشکر از عوامل برنامه و درخواست پخش بیشتر چنین برنامه‌هایی و تغییر زمان پخش به دلیل تداخل با پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار سیما بوده‌است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «هفت‌سر اژدها»، شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش، پرداختن به مسائل روز جامعه و فیلمنامه سریال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «پاورقی»، شامل تشکر از محتوای جذاب، روشنگرانه، آگاهی‌بخش و آموزنده و اجرای توانمند آقای شهبازی و درخواست تداوم و افزایش مدت زمان پخش برنامه می‌باشد.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «نوسان»، شامل تشکر از محتوای روشنگرانه و آگاهی‌بخش، اجرای توانمند مجری و درخواست افزایش مدت زمان پخش برنامه بوده‌است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»، شامل تشکر از محتوای روشنگرانه، مفید، آموزنده و اثرگذار، اجرای توانمند آقای موزون و درخواست تداوم و تغییر زمان پخش برنامه به علت تداخل با پخش برنامه «محفل» شبکه سه سیما بوده‌است. مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «چهارگاه»، شامل تشکر از محتوای فاخر، وزین و نوآورانه و تشکر از عوامل برنامه بوده‌است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال‌های شبکه آی‌فیلم، شامل تشکر از پخش سریال‌های جذاب و متنوع به‌ویژه سریال‌های جذاب «پایتخت» و «دلدادگان» بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سنجرخان»، شامل تشکر از محتوای جذاب، اثرگذار و تاریخی، فیلمنامه و کارگردانی قوی، بازی خوب بازیگران و پوشش محلی و زیبای آنها بوده‌است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «زیرخاکی ۴»، شامل تشکر از محتوای جذاب، سرگرم‌کننده و طنز و بازی خوب بازیگران سریال بوده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان  فرهنگی هنری  رادیو تلویزیون

برچسب ها : برنامه تلویزیونی برنامه نوروز برنامه ماه رمضان