شماره خبر : 30314
منتشر شده در مورخ : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : 12:20
حماسه جدید ملّت ایران و یرخی دستاوردهای آن

حماسه جدید ملّت ایران و یرخی دستاوردهای آن

                                               
با وجود ادامه تحریمهای باصطلاح فلج کننده استکبار و صهیونیسم جهانی بر علیه کشورمان و بهره گیری از حدود 400 شبکه فارسی زبان خارجی و استفاده گسترده از امکانات ارتباطی فضای مجازی جهت منصرف کردن ملّت ایران از شرکت در انتخابات،  امّا روز گذشته ایرانیان سرافراز بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور پرشور در پای صندوقهای رأی ضمن انتخاب نمایندگان ششمین مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باردیگر بیداری و آگاهی خود را به جهانیان نشان دادند، الگوئی برتر از مردم سالاری ارائه کردند و برنامه ریزیهای چندین ماهه دشمنان را برای بی رونق کردن انتخابات نقش برآب نمودند.
حضور پرشمار و شورآفرین و دینمدارانه مردم در صحنه انتخابات که رسمی ترین و خدشه ناپذیرترین نشانه حمایت مردم از نظام و بیزاریشان از دشمنان اسلام و خائنین به میهن است، نتایج و دستاوردهای داخلی و خارجی ِکوتاه مدّت و دراز مدّت بیشماری دارد که در این مختصر به برخی از آنها اشاره می شود:‏
 ‏1-شکل گیری یکی از مهمترین نهادهای کشور با رأی مردم که نشانهِ مردم سالاری حقیقی در کشور است و در صورت موفقیّت رأی دهندگان در انتخاب شایسته ترینها و تشکیل مجلسی صالح و کارآمد، می تواند بزرگترین نقش را در رفع مشکلات و افزایش چشمگیر پیشرفت و عزّتمندی کشور داشته باشد.‏
 ‏2-اثبات استحکام و پایداری نظام اسلامی و ناامید شدن بیشتر دشمنان از تضعیف نظام برخاسته از انقلاب اسلامی ملّت ایران، که در صورت باقی بودن رمقی از عقلانیّت در دشمنان، قاعدتاً باید به انصراف آنها از توطئه و مزاحمت برای ایران و تمکین به اقتدار ملّی ایرانیان و تجدید نظر در رفتار مستکبرانه و ظالمانه استکبار غربی با ملل جهان منجر گردد.
 ‏3-تثبیت پیشگامی و پرچمداری ایران اسلامی در برپائی عدالت و مبارزه با نظام الحادی و ظالمانه حاکم برجهان که بفضل الهی زمینه ساز برپائی حکومت موعود جهانی خواهد بود.
4-آشکارتر شدن سستی تحلیلهای رجّاله های آواره و خائنی که برای ادامه زندگی ننگین خود، با تحلیلهای نادرست از داخل کشور و نشان دادن در باغ سبز، سیاستمداران کوتاه فکر و طمعکار غرب را به اقدامات احمقانه علیه ایران اسلامی تحریک می کنند تا با دریافت مزد خیانت، به زندگی انگلوار و مذلّت بار خود ادامه دهند. بی پایه بودن تحلیلهای این خائنین، بی آبروئی بیشتر آنها را در پیشگاه ملّت ایران و بی اعتبار شدن بیشتر این وطنفروشان را نزد دشمنان عاقل بدنبال خواهد داشت.
‏ ‏5-دلگرمی بیشتر ملّتهای تحت سلطه جهان و بویژه ملل بپاخاسته، در راهی که در پیش گرفته اند و افزایش اعتماد آنها به قدرت اراده مردم در مقابله با سلطه گران بین المللی و اعتماد بیشتر به الگوی ایرانی انقلاب و نسخه برداری از نهادهای جمهوری اسلامی ایران برای اداره امور خود و جذب شدن به جبهه مقاومت ضدِّاستکباری به رهبری ایران اسلامی.
‏پروردگار مهربان را بر نعمت این توفیق بزرگ و ادای تکلیف شرعی ملّت ایران در یاری اسلام و میهن اسلامی، خاضعانه شاکریم و اینهمه را از برکات وفاداری به اسلام، پایبندی به آموزه های قرآنی و تمسک به عنایات اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السّلام می دانیم. و نزول برکات ارضی و سماوی را که ملّت ایران با ادای خالصانه این تکلیف شرعی، بنا به سنت تخلّف ناپزیر الهی، مشمول آن شده، از پیشگاه با عطمت پروردگار انتظار داریم. ان شاء ... .
موسوی زاده

 

برچسب ها : ملّت ایران جمهوري اسلامي ايران انتخابات