شماره خبر : 30279
منتشر شده در مورخ : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : 10:15
فردا؛ روز ادای دین به شهیدان!

فردا؛ روز ادای دین به شهیدان!

                               
 
با اتمام فرصت تبلیغات انتخاباتی و آماده شدن شعب اخذ رای برای پذیرش رأی دهندگان در ساعت 8 صبح فردا، مردم 24 ساعت فرصت دارند تا با جمعبندی اطلاعات خود در مورد نامزدهای انتخاباتی و در صورت لزوم مشاوره با صاحب نظران مورد اعتماد، شایسته ترین نامزدها را برای نمایندگی مجلس شناسائی کرده و با دادن رأی به آنان، ضمن ادای دین به شهیدان، تکلیف میهنی و شرعی خود را در این جهاد مقدّس نیز به انجام رسانند.
مخفی نماند که با اوجگیری فضای انتخاباتی در کشور و نزدیک شدن زمان رأی گیری و بالارفتن شور و شوق مشارکت در کشور، بار دیگر دشمنان درمانده در برابر ملّت هوشیار ایران رسانه های مزدور خود را بکار گرفته اند تا بخیال خود با سیاه نمائی بر اراده مردم در برپائی انتخاباتی پرشور و مشارکتی حداکثری خلل ایجاد کنند و شبانه روز در تلاشند که یکبار دیگر شانس خود را برای استفاده از فضای انتخاباتی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی امتحان کنند و این مطلب از دشمن زخم خورده که با ظهور انقلاب اسلامی ایران تمام دستاوردهای خود را برای برقراری نظم جهانی مورد نظر خود در خطر می بیند دور انتظار نبوده و نیست و هم اکنون در حالیکه مردم ایران آماده می شوند که تا در 11 اسفند با خلق حماسه ای دیگر فاصله خود را با قله های پیشرفت کم کنند، نمی توان از آمادگیهای دشمنان برای تبدیل انتخابات به نقطه شروع حرکتی مؤثّر در آسیب رساندن به نظام اسلامی غافل بود. دشمنان انتخابات را فرصتی طلائی برای اقدامات براندازی می دانند زیرا بر بسیاری از شیوه های براندازی دیگر برتری دارد و با هزینه و خطری اندک و ظاهری مشروع و قابل قبول، می تواند آسیبهای زیادی بر کشور وارد کند. آنان می کوشند تا با دلسرد کردن مردم، از حضور گسترده آنان در انتخابات بکاهند و با برپائی آشوب و ایجاد اختلاف در جامعه، انسجام اقتدارآفرین مردم را متزلزل کنند و در نهایت نظام اسلامی را فاقد پشتوانه مردمی نشان دهند. ‏ ‏
تلاش گسترده و سرمایه گذاریهای عظیم مادی و حیثیّتی امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و دولتهای دست نشانده آنها در منطقه برای واردآوردن فشارهای متعدّد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و بکار گیری عوامل گوناگون برای تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات، از توجّه ویژه استکبار جهانی به انتخابات سرنوست ساز فردا حکایت دارد و البته دوستان انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان نیز بی صبرانه و با امیدواری چشم به این انتخابات دوخته اند. دوستان منتظرند تا ملّت سرافراز ایران یکبار دیگر حضور پرشکوه خود را در صحنه تعیین سرنوشت و ارائه ی مردم سالاری حقیقی بنمایش گذارد و دشمنان در انتظار بثمر نشستن توطئه های خود برای دلسرد کردن مردم و کمرنگ شدن حضور آنان در انتخابات اند تا فشار بر ایران را برای تسلیم در برابر زیاده خواهیهای خود بیشتر کنند.
امّا ملّت ایران با تشخیص درست شرایط و درک آگاهانه از رسالتی تاریخی که بر دوش دارد، مصمّم تر از همیشه آماده شده تا با حضوری حداکثری در پای صندوقهای رأیِ، انتظار دوستان را برآورده کند و یکبار دیگر نقشه دشمنان برای سوءاستفاده از فرصت انتخابات را نقش بر آب سازد بدیهی است همانطور که بارها گفته ایم  حضور حداکثری مردم در انتخابات فردا وقتی به کمال مطلوب خود نزدیک می شود که به انتخاب شایسته ترین هائی مؤمن و کاردان که تنها برای خدمت به اسلام و ایران و مردم به میدان آمده باشندمنجر شود. ان شاء ... .
موسوی زاده
 

 

برچسب ها : شهیدان شعب اخذ رای صندوقهای رأیِ