شماره خبر : 30048
منتشر شده در مورخ : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 11:26
رأی اولیها؛ موتور محرکه انتخابات 11 اسفند!

رأی اولیها؛ موتور محرکه انتخابات 11 اسفند!

                                         
تا روز 11 اسفند، روز برگزاری انتخابات، کمتر از 2 هفته باقیمانده است و هر چه به این روز سرنوشت ساز نزدیک می شویم شور و هیجان انتخاباتی اوج بیشتری می گیرد و طبعاً تا دو سه روز دیگر که اسامی نهائی نامزدهای تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان اعلام و پس از انتشار این اسامی توسط حوزه های انتخابیه، تبلیغات رسمی در سراسر کشور آغاز می شود بر این شور و هیجان نیز افزوده خواهد شد و علاوه بر آن با اعلام آمادگی بیش از 103 حزب و 20 ائتلاف برای شرکت در انتخابات که تأمین کننده نظر همه واجدین شرایط رأی خواهد بود، به فضل الهی برگزاری انتخاباتی در خور شأن ملّت هوشیار ایران را با حضور گسترده همه اقشار شاهد خواهیم بود و یکبار دیگر ملّت ایران با خلق حماسه ای تازه ضمن نشان دادن وفاداری خود به آرمانهای انقلاب، عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را مورد تأکید مجدّد قرار می دهد.
انتخابات پیش رو از ویژگیهای متعدّدی برخوردار است که در سرمقاله های گذشته به برخی از این ویژگیها اشاره شد و در این مختصر به یکی دیگر از ویژگیهای این انتخابات اشاره می کنیم و آن حضور میلیونی جوانان رأی اوّلی در انتخابات است که در تمامی استانهای و حوزه های انتخاباتی کشور جمعیت قابل توجهی را در بین واجدین شرایط تشکیل می دهند و یقیناً شور و نشاط حضورشان بر رونق و هیجان انتخابات خواهد افزود. همچنانکه پیش بینی می شود حضور جمعیت 170 هزار نفری رأی اوّلیهای استان خوزستان انتخابات استان را به رویدادی استثنائی در مقایسه با انتخاباتهای گذشته تبدیل کند و با توجّه به آزادمنشی و استقلال رأی این جوانان عزیز، توفیق استان در انتخاب نامزدهای اصلح و کمک به تشکیل مجالسی قوی و کارآمد و رقم زدن آینده درخشان ایران سربلند را تضمین کند. ان شاء ... .  
در شرایطی که جهان در حال گذر از پیچ تاریخی سرنوشت سازی است و ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت در مقام رهبری جبهه حق قرار گرفته، دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و مشارکت پیروز مندانه جوانان در این عرصه نیز مانند دیگر عرصه های کشور که همیشه مشارکتی موفقیت آمیز بوده، اهمیت بسیار دارد و موجب افتخار و افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی خواهد بود و بویژه حضور جوانانی که برای اوّلین بار فرصت مشارکت در این رویداد سرنوشت ساز را یافته اند می تواند شوق حضور دیگر اقشار را نیز در این رویداد افزایش داده و آینده بهتری را برای استان و کشور رقم زند. حضور هوشمندانه جوانان رأی اوّلی  در انتخابات نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، برای انتخاب افراد اصلح نشان خواهد داد که این قشر آینده ساز می توانند در تعیین سرنوشت استان و کشور بسیار مؤثّر باشند و همچنانکه در دیگر صحنه های افتخار آفرین علمی و اقتصادی و فرهنگی جوانان توانسته اند سهم بسزائی داشته باشند در امر مهم تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تشکیل قوه مقننه ای قوی و کارآمد که ضامن ایرانی قوی و سربلند است نیز سهیم بوده و جای خالی جوانان سرافرازی را که بنا بضرورت جان خود را برای تأمین استقلال و آزادی مردم خالصانه نثار کردند، پر کنند و به آرمانهای آن عزیزان برای ساختن ایرانی عزّتمند و پیشرفته جامه عمل بپوشانند. ان شاء ... .
موسوی زاده



 

 

برچسب ها : رأی اولیها انتخابات 11 اسفند شورای نگهبان