شماره خبر : 29919
منتشر شده در مورخ : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 15:22
میلاد مسعود بزرگ پاسدار اسلام و روز پاسدار

میلاد مسعود بزرگ پاسدار اسلام و روز پاسدار

                               
 
امروز سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام و معنویت حضرت ابا عبد... علیه السّلام است، امامی که با مشاهده انحرافهای بوجود آمده در دین جدّش، بپا خاست و با نثار خون پاک خود و فرزندان و اصحابش از حریم دین و قرآن پاسداری کرد و اسلام و معنویت را برای همیشه مرهون خود ساخت.
بلافاصله پس از وفات رسول گرامی اسلام صلی ... علیه و آله و سلم، حزب اموی و سرسپردگان تفکر عصر جاهلیت که منافقانه قبول اسلام کرده بودند، کوشیدند تا با بهره گیری از معیارهای منحط جاهلی امّت اسلامی را از مسیر خود خارج کنند و با کنار زدن رهبر حقیقی امّت، امیرمؤمنان علیه السّلام، که منتخب پروردگار بود زمام امور را در دست گرفته، امیال خود را معیار مسلمانی قرار دهند. این گروه با غصب خلافت و خاموش کردن نداهای حق طلبانه و متروک کردن سنت نبوی و تفسیر قرآن با رای ناپاکان، در طی 50 سال موفق شدند که به بسیاری از خواسته های خود در تحریف اسلام ناب و جایگزینی احکام نورانی آن با آداب غیر اسلامی و ضد دین، دست یابند، اما قیام این امام بزرگوار و اعتراض شدید ایشان به وارونگی احکام اسلامی و ارزش های الهی، این تلاش 50 ساله را نقش بر آب کرد و جبهه ای دائمی از حق طلبان بوجود آورد که در طول تاریخ چون سدّی نفوذ ناپذیر در برابر پلیدیها و ظلم و ستم ها ایستادند و هیچ گاه از مبارزه برای اعتلای کلمه حق دست برنداشتند. سالار شهیدان علیه السّلام با پذیرش بزرگترین بلا و ابتلای تاریخ و خروج پیروزمندانه از این آزمایش الهی، شیوه پاسداری عملی از اسلام و قرآن و حق و معنویت را به همگان آموخت و الگویی برای همه آزادگان و حق طلبان طول تاریخ شد.
تجارب قیام های حق طلبانه و به ویژه قیام پیروزمندانه ملت مسلمان ایران که به پیروی از بزرگ پاسدار اسلام و معنویت توانسته است بزرگترین شکست را به جبهه باطل وارد کند، نشان داده که در مقابله با قدرت های شیطانی تنها الگویی که به پیروزی حقیقی رهنمون خواهد شد، الگوی حسینی است و پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه که مظهر کوشش و دفاع از انقلابی مردمی در شکل منظم آن با بهره گیری از این الگوی حسینی اند زیبنده ترین گروه جهت انتساب به بزرگ پاسدار اسلام و قرآن حضرت ابا عبد... علیه السّلام هستند و چنین است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با برگزیدن روز میلاد این بزرگوار به عنوان روز پاسدار، پاسداران انقلاب اسلامی را شایسته این انتساب اعلام فرمود و پاسداران سرفراز انقلاب اسلامی ایران نیز در عمل و با کسب موفقیتهای بیشمار در عرصه های گوناگون پاسداری از انقلاب و حراست از مرزهای عقیدتی و سرزمینی و حضور در صحنه پیکار با قوای شیطانی استکبار و پیروزی در جهاد اکبر توانستند شایستگی خود را برای این انتساب اثبات کنند و دقیقاً بهمین دلیل است که استکبار جهانی و عوامل داخلیش سالها است که بر تضعیف این نیروی انقلابی متمر کز شده اند و می کوشند تا به خیال خود با تحریم و اتهام به این نیروی الهی آسیب وارد کنند، که زهی خیال باطل.    
میلاد با سعادت سرور آزادگان جهان و بزرگ پاسدار حق و حقیقت و روز پاسدار را به مسلمین و حق طلبان عالم و غیور مردان سپاه پاسداران تهنیت عرض می کنیم و توفیق بیشتر ملّت ایران را در تاسی به مکتب حسینی از پروردگار مسئلت داریم.
موسوی زاده

 

برچسب ها : میلاد روز پاسدار ملّت ايران