شماره خبر : 23663
منتشر شده در مورخ : شنبه 18 شهریور 1402
ساعت : 12:44

امکان ثبت شکایت درباره وضعیت کودکستانها فراهم شد
امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شد.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بخش «شکوا» فعال شده است.سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده 22 آییننامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایتمندی فعال شده است و از طریق آن، والدین می توانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استانها و مناطق تابعه، مسؤولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
برای استفاده از این خدمت به آدرس eservices.smttk.gov.ir مراجعه کنید.
برچسب ها : شكوا سازمان تعليم و تربيت كودك كودكستان
راوی
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
راوی
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند