شماره خبر : 18531
منتشر شده در مورخ : ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
ساعت : 18:11
هشدار پلیس فتا خوزستان در خصوص لینک جعلی سهام عدالت

هشدار پلیس فتا خوزستان در خصوص لینک جعلی سهام عدالت

رئیس پلیس فتا استان خوزستان درخصوص شگرد جدید برداشت از حساب توسط مجرمان سایبری با ارسال پیامک سهام عدالت حاوی لینک جعلی در پیام‌رسان واتساپ هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در بیان جزئیات شگرد برداشت از حساب شهروندان گفت: اخیراً شاهد ارسال پیام های واتس اپی به شهروندان مبنی بر مشاهده سهام عدالت از طریق لینک جعلی هستیم که مجرمان سایبری از این طریق اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب می کنند.هشدار پلیس فتا خوزستان در خصوص لینک جعلی سهام عدالت

وی افزود: ثبت نام سهام عدالت فقط از طریق سایت www.samanese.ir بوده و هرگونه تماس و پیامک های ارسالی یا لینک های متفرقه در این زمینه قابل اعتماد نیستند.

وی  با بیان اینکه این پیام‌های جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی یا سرشماره‌های ناشناس ارسال می‌شوند، ادامه داد :  متاسفانه برخی از شهروندان هنگام ورود به سامانه ها به نشانی سایت توجه نکرده و با جستجو از طریق موتورهای جستجو یا نصب فایل‌های APK که حاوی اپلیکیشن جعلی هستند، در دام سودجویان سایبری گرفتار می‌شوند.

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت :  شهروندان عزیز  درصورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

برچسب ها : هشدار پلیس فتا خوزستان سهام عدالت لینک جعلی