شماره خبر : 18120
منتشر شده در مورخ : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
ساعت : 19:55
راوی گفت: تزریق نیروهای جدید به جای  بازنشستگان در استان، کلید خورد

راوی گفت: تزریق نیروهای جدید به جای  بازنشستگان در استان، کلید خورد

خانه تکانی های شب عید در برخی شرکت ها با انتصابات جدیدی همراه بوده، زمزمه تغییر رئیس یکی از سازمان های استان هم از مدتی پیش مطرح است اما گویا عجله ای برای این کار نیست، قول استاندار برای متحول کردن بدنه مدیریتی استان هم تا حالا عملی نشده و آقای محراب به تغییرات مدیریتی در استانداری بسنده کرده تا بعد چه پیش آید؟!
یک عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از انتصابات جدید در این شرکت خبر داده که از این قرار است:
در احکام جدید، محمدرضا علم الهدی به عنوان مدیر جدید کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی، دکتر جعفر آل کثیر به عنوان معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر آقاجان بهادری به عنوان مدیر عامل موسسه آموزش و تحقیقات توسعه نیشکر و مهندس پژمان چهرازی به عنوان مدیر عامل شرکت لوح سبز منصوب شدند.  ‌
به گفته دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر، مدیران جدید جایگزین مدیران بازنشسته شده اند تا با انگیزه بیشتر خدمت رسانی کنند.
هفته گذشته هم مهندس علی رضا دورباشی زاده به عنوان مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه منصوب شد.
شرکت توسعه نیشکر، بهمن امسال در فرابورس پذیرفته شد و سهام این شرکت به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ بورس، بزودی عرضه می شود.
نمایندگان استان با وزیران دیدارهای مفید و نه خودمانی، داشته باشند
نماینده مردم مسجدسلیمان به همراه فرمانداران چهار شهرستان و تعدادی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با وزیر راه و شهرسازی دیداری ( به قول خودشان) صمیمانه داشته اند که ره آوردی مطلوب نتیجه آن بوده، از جمله واگذاری قیر رایگان برای آسفالت 40 پروژه جاده روستائی و بافت فرسوده مسجدسلیمان و تشکیل ستاد کشوری در وزارت راه و شهرسازی برای پی گیری مستمر مسائل مطرح شده در این دیدار، اقدام خوبی است و چه بهتر سایر نمایندگان، از جمله نمایندگان اهواز، آبادان، خرمشهر و سایر شهرهای استان که تا دلت بخواهد مشکل و کارهای نیمه تمام، به ویژه در زمینه راه دارند، چنین دیدارهائی با وزیران داشته باشند و تنها به دید و بازدیدهای خودمانی که نتیجه ای از آن ها اطلاع رسانی نمی شود، اکتفا نکنند. با یک نماینده فعال هم استان به جائی نمی رسد.
شورای شهر اهواز ماجرای 26 برابر شدن مزایای شهردار را اطلاع رسانی کند
حرف و حدیث هایی در باره افزایش 26 برابری، مزایای شهردار اهواز و تیم همراهش در بودجه پارسال و امسال شهرداری، نقل محافل شده که موجب نگرانی آن دسته از پرسنل شهرداری است که مدعی هستند  حقوق و مزایای آنها کاهش داشته است.  ‌
در این زمینه از دستگاههای نظارتی خواسته شده موضوع بررسی و نتیجه آن اطلاع رسانی شود.  ‌
برای روشن شدن صحت و سقم این مطالب، بهتر است شورای شهر اهواز که ناظر بر تنظیم و اجرای بودجه شهرداری است، چگونگی موضوع را با دید کارشناسی بررسی و به موکلین خود گزارش دهند تا همگان بدانند قضیه از چه قرار است و اگر مطلب حقیقت دارد، دلایل این اقدام و احیاناً کارها و تحولاتی که شهردار اهواز برای مردم این شهر انجام داده و از دید شهروندان پنهان مانده، اعلام کنند تا معلوم شود چقدر حق به حق دار رسیده یا احیاناً نباید این افزایش ها در نظر گرفته می شد.
نمایندگان آبادان چرا این عروس سابق شهرهای خوزستان را یاری نمی کنند؟
شهرداری آبادان (به گفته شهردار این شهر) 10 هزار میلیارد ریال بدهی انباشته به پیمانکاران دارد که با این میزان بدهی، معلوم است ارائه خدمات شهری ممکن نیست چون طلبکاران مرتب حساب شهرداری را ‌مسدود می کنند و شهردار مدعی است بیش از دو هزار میلیارد ریال ا جرائیه از سوی طلبکاران برای شهرداری فرستاده شده که باعث مسدود شدن حساب های شهرداری آبادان شده است.یادمان باشد، روزگاری آبادان عروس شهرهای خوزستان بوده و حتی جویندگان کار هم به این شهرستان می رفتند، اما حالا حتی خرابی های جنگ هم به صورت مطلوب بازسازی نشده اند و خیلی مانده تا شهر به آبادان گذشته نزدیک شود.
نمایندگان آبادان که کلی ادعا هم دارند، کجا هستند و چرا به حال و روز شهر و تامین امکانات مورد نیاز مردم شهر نمی رسند؟ 
دستگاه های کم کار در اجرای قانون هوای پاک را به دستگاههای قضائی معرفی کنید  ‌
به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان در برخورد با دستگاه های کم کار در قانون هوای پاک، با ترک فعل ها برخورد کرده است و تعدادی از این مدیران کم کار، پس از بررسی های عملکرد آنها، به دستگاه قضائی معرفی شده اند.  ‌
اگر چنین است مقداری از جزئیات خبر اطلاع رسانی شود چون ما که در خوزستان چنین برخوردی سراغ نداریم مگر این که مستنداً دستگاه های کم کار، معرفی شوند تا بدانیم میزان برخورد با < غول های سیاه> را که در آلودگی برخی از مناطق شهری اهواز نقش زیادی دارند، بدانیم!
عزل شب عیدی یک شهردار
به قرار اطلاع، با پی گیری اعضای شورای شهر هندیجان، محمد عبادی شهردار این شهر از سمت خود عزل و عبدالحسین توانگر از پرسنل شهرداری، به عنوان سرپرست شهرداری هندیجان انتخاب و معرفی شد. باید دید این عزل شب عیدی شهردار چه تاثیری در روند امور شهرداری خواهد داشت.

برچسب ها : شركت توسعه نیشكر مسجدسلیمان شهری اهواز مناطق شهری اهواز خوزستان نمایندگان آبادان