
سامانه ۱۹۵ آماده حل مشکلات زیرمجموعههای وزارت ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سامانه ۱۹۵ هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.
عیسی زارع پور در پستی در یکی از پیام رسانهای داخلی نوشته است:
همواره در طول مسیر حرکت به سمت وزارتخانه و یا رفتن به جلسات سعی میکنم علاوه بر خواندن پیامهای مردمی که از طریق پیام رسانها برایم ارسال میشود، واژگان مرتبط با وزارتخانه و فعالیتهای آن را در شبکههای اجتماعی هم جست و جو کنم؛ چرا که گاهی برخی از مشکلاتی که کاربران در شبکههای اجتماعی به صورت عمومی بیان میکنند ممکن است در پیامهای دریافتی وجود نداشته باشد و حتی در گزارشهایی که هر روز از طریق مراکز روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ارائه میشود هم دیده نشود.
مسیر رسمی دریافت مشکلات در خصوص خدمات ارائه شده توسط زیرمجموعههای این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی هستند، سامانه ۱۹۵ است که هم به صورت تلفنی و هم در قالب پورتال ۱۹۵.ir برای عموم مردم در دسترس است.
باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوریبرچسب ها : وزارت ارتباطات شکایات مردمی انتقادات
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند